VILAJUIGA-GIRONA-GRANOLLERS

amb Bicicleta de muntanya. Gairebé tot per camins i sense GPS.
vàrem baixar cap a Vilajuïga per seguir, des d´aquí, gairebé sempre per camins, fins a Girona on vàrem agafar el tren fins a casa. Era la primera etapa del Camí Català de Sant Jaume. Després de proposar-ho al grup de BTTerans vàrem decidir fer-la enguany però, aquesta vegada, fins a Granollers tot i que en comptes de començar a Llançà vàrem fer-ho a Vilajuïga. Vàrem ensopegar uns dies d´aquells esplendorosa de primavera i de bon temps dels quals val la pena gaudir-ne.
A l´endemà, esmorzem quan obren el menjador, i tot seguit comencem a pedalar pels carrers de Girona per anar a buscar la via verda fins a Llambilles i Cassà de La Selva. Deixem la via verda i anem cap a Sant Andreu de Salou i Caldes de Malavella on fem una petita parada per veure les termes romanes. Continuem cap als aiguamolls de Sils, ara força secs, en els quals fem una petita paradeta per enfilar-nos a un mirador. seguim pedalant fins a Hostalric i fins a La Batllòria on fem la parada obligada per dinar. El dia és llarg i fins a les 9h. i escatx no es fa fosc. Ara ja no hi haurà qui ens pari fins a -cada un a casa seva- Cardedeu, La Roca, Granollers, Vilanova i Montmeló.

Vàrem gaudir de la travessa i de la companyonia: Josep-Lluís Ninou, Josep Bolart, Juanma Fresnillo, Paco Bolsa, Xavi Vives, Xavi Castellsagué, Miquel Castellsagué, Joan Callejón, Paton Ferrer, Joan Pocurull, Joan Mundet i Andreu Martínez (el guia sense mapa ni GPs).
Vàrem tenir el suport logístic, moral i… de la Paulina, de la Neus i de l´Imma. (Lourdes i Olga).

Això s´ha escrit sense repassar-ho massa i de qualsevol manera però… quan serem al Goya.
Si hi ha algun disbarat corregiu-lo si us plau!